Here We Go Again

Okej, jag har hunnit lugna ner mig nu, var inte lika farligt som jag trodde. Brast nästan där ett tag, haha.
Idag var det sista simlektionerna innan skollovet som börjar nästa vecka. Under 2 veckors tid har vi exakt INGENTING. Inget dagis, ingen fotboll, ingen musikgrupp.. Vad ska vi ta oss till?! Får hitta på massa annat kul i stället.. Har planer för måndag och tisdag iaf!:)
 
På eftermiddagen blev det playdate med Linda & Thomas i Little Shoal Bay, troligen för sista gången BUHU. Linda åker nästa vecka, vad ska jag ta mig till utan henne?! Vem ska jag skriva till då jag har big problems tihi. Är så fruktansvärt trött på att jobba nu efter den här veckan med hur många timmar som helst, tack och lov för fredag imorgon. Blir en fullspäckad helg, lust att se hur den ser ut?
 
Fredag: Springa och Sofie kommer hit för mysplanerande och sleepover
Lördag: Lååååång promenad med girlsen runt Auckland, får se vart benen leder oss. Kaffe och bio med tjejerna på kvällen.
Söndag: Springtur, Åka skridskor(Ja, ni hörde rätt, jag ska åka skridskor i 18 graders värme) och fylla i min tatuering. Skype med en au pair på kvällen också. 
 
Känner inte så mycket för bloggen just för tillfället så blir inte så roligt att läsa heller kanske. Menmen, får se hur det blir med bloggen då jag kommer hem igen! Om jag fortsätter och så. Men kan väl bjuda på lite bilder från den gamla, goda tiden åtminstone!
 
1: Tomtefar och gosisadam 
2: Malins 18årsfest, maskerad!;)
3: Mys med vänner i Majas stuga
4: Bild från jag och Emils resa till Grekland
5: Bild från klassresan till Polen!
6: jag och älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0