Lindavecka

Hallihallå!
 
Har varit en riktig Lindavecka denna vecka. I tisdags hade vi playdate och på kvällen var det dags för avskedsmiddagen på Masala för henne och Sarah. Har nästan spytt av allt jag ätit tisdag-onsdag-torsdag haha. Trevlig var middagen iaf, men sorglig såklart. På onsdag hade vi en kort playdate igen och hon sa hejdå till Ava & Elise. Jag slutade efter lunch och gick då och köpte henne lite sparkling wine och choklad till min avskedspresent. Hade också skrivit ett brev med bilder och jag fick ett väldigt fint brev tillbaka från henne också, plus en nyckelring med en kiwibird på!;) Fällde några tårar då hon sade hejdå till Thomas och gav fotoalbumet till honom hon hade gjort. Annars satt jag, hon, Finja och Sarah och pratade hela kvällen innan det var dags att säga hejdå. Känns bra att jag ser min kära Linda om cirkus 3 veckor igen för idag har jag varit nere för det känns redan tomt utan min bästa vän här nere. 
 
Jag tog mig dock till gymmet idag, tummen upp för det! Idag var det public holiday, så alla var lediga! Efter gymmet mötte jag upp Fanny och vi käkade soppa till lunch på ett café. Gick sedan hem till henne och stängde gardinerna för lite stämningsfilm och chips, mys. (Som jag sa tidigare, har käkat såå mycket senaste dagarna, jag kommer inte behöva käka på en vecka nu) Åt middag med hennes värdfamilj och tog sedan bussen hem. Har ikväll visat mina värdföräldrar min "ko-onepiece" som jag tog från Linda eftersom jag tidigare i år försökte förklara för dem vad en onepiece är för något. De skrattade såklart och gjorde narr av mig, haha! Menmen, mysig är den;). Jag och min värdmamma såg en film också ikväll som var riktigt bra, "The Words", snyftade nästan till lite - sevärd! 
 
Nu blir det snart sängen och imorgon väntar en sista arbetsdag innan helgen,! Puss på alla fina människor där hemma <3
 

Kommentarer
Postat av: Moster linda

Hej på dig,
Hoppas allt är bra med dig.
Det verkar som du har hemlängtan nu...?

Kramar från moster

Svar: Hej!Jo, jag känner mig ganska färdig nu här borta, då mina tre bästa kompisar har lämnat
landet och så. :) Jag har ju varit längst här av alla mina kompisar också.
Men nu är de faktiskt bara 1½ månad kvar innan jag står på svensk mark!
Känns lite läskigt också.. Men ska bli kul:) Hoppas ni också har det bra!
Linn Lundkvist

2013-04-26 @ 02:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0