Resumeee

Så, då var ännu en helg förbi. I fredags åkte jag och Finja hem till Sofie för att kika lite film med snacks och mys. Var en någorlunda konstig rulle trots massa oscarsnomineringar... Slutade upp med en sleepover hos henne i alla fall och fick en halv sovmorgon trots skrikande barn utanför hennes rum, haha. Väl uppe käkade vi gofrukost och sedan begav jag mig mot min buss. Åkte till gymmet och körde kondition och köpte strumpbyxor för kvällens bravader!

Kvällen bestod av Lindas sista utgång här i Auckland. Vi förfestade i Takapuna med två killar som Linda & Finja träffat förut och därefter blev det i vanlig ordning baren 1885 inne i centrum. Blev en lyckad kväll!:) Linda sov sedan hos moiii.

Igår käkade vi en brakbrunch hos mig med muesli, bröd och ägg. Kollade sedan klart "Nyckeln till frihet" så Linda äntligen fick se slutet på världens bästa film haha.. Promenerade därefter in till affärerna för kaffe & kaka på ett café. Kvällen bestod i princip bara av skype med mina föräldrar, min mormor & morfar och sist men inte minst Emy:). Hann också med en skype med min familj imorse igen då jag hade småbarnen! Mina värdföräldrar är för tillfället i Christchurch så jag har barnen i två dagar, klagar dock inte, fungerar oftast väldigt bra med oss 3 själv:). Nu måste jag börja fixa med middagen snart, ska bara snacka lite mer "livsfrågor" med Lindisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0