mån&tis

Hallå!
 
Då var det en ny vecka igen! Veckorna går riktigt snabbt nu måste jag säga, tyvärr även helgerna.;) Igår handlade vi, besökte en lekpark, lekte med tåg och fikade på "nyacaféetmedendastmodellkillarjobbandes", he-he. På kvällen kom Sofie över och vi bokade lite grejer till i helgen, då jag ska resa bort en snabbis, sjukt taggad! Väldigt längesen jag åkte iväg på en weekendtrip nu faktiskt. 
 
Idag på morgonen var vi såklart på Mainly Music, Sofie och hennes pojke var där för första gången också. Nu är Ava på kindy och Elise vaknar väl upp när som helst. Själv har jag precis fixat klart för middagen, pannbiff med lök, kokt potatis och kokta morötter. Göttttt! Nu på eftermiddagen tänkte jag hinna med lite ärenden kanske, får väl se hur pigg Ava är, annars tar vi det någon annan dag. Ikväll står definitivt träning på schemat, hare!
 
 
 
Mina finisar! Elise går alltid efter mig här hemma nu och säger "linnlinnlinnlinnlinnosv" haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0