The Great White

Hej!
 
Gymmet idag på förmiddagen, yeeey. På eftermiddagen åkte vi till parken för att möta upp Kati och hennes barn:). Ikväll var det sedan meningen att jag skulle åka hem till henne men dum som jag var drack jag ett glas vin, hade totalt glömt bort att jag skulle köra till henne sedan haha. Så nu sitter jag här i soffan i alla fall och försöker plugga. Igårkväll pluggade jag någon timme också, lite högskoleprov. Kollar igenom gamla spanskan lite grann också. Det är väl dags att börja nu kanske. Läste ut sista boken av Fifty Shades igår också så måste börja med en ny bok också;).
 
Så, i helgen åker jag bort från fredagkväll-söndag. Först på fredag och lördag kommer vi att bo på ett hostel i Raglan där vi ska surfa och troligen gå ut också. Varit en attack av en vithaj idag på en man här i Nya Zeeland, på exakt samma kust jag ska åka och surfa på, kul! Han dog till och med under attacken, trots att poliser i båtar försökte skjuta hajen gång på gång verkade dem inte få död på den. Läskigt eftersom det nästan aldrig syns till hajar här i Nz. I alla fall, tillbaka till det roliga. Sedan på söndagen ska vi till Hobbiton! Där man får se dessa kända gröna kullar där Frodo bor i Sagan om ringen, spännande.;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0