Back To Business

Jag lever än!
 
Har bara känt att det kommer bli drygt att blogga om resan så har skjutit på det lite. Iaf, inte hänt asmkt sedan jag kom hem, kom hem i söndags eftermiddag! Åkte direkt och mötte upp Linda på tennisen och pratade av mig lite. På kvällen käkade familjen och jag hemmagjord pizza i kvällssolen på deras nya uteplats och dagen avslutades med ett bad i deras nya badtunna på gården. Sedan har jag jobbat 3 dagar sedan dess, mest hängt på antingen stranden eller som idag vid Karins pool, behövs att svalka sig! Jag behövde verkligen min semester då jag var riktigt less innan jag åkte, nu har jag fått ny energi verkligen och har ingen hemlängtan heller. Har tagit död på de stackars barnen både igår och idag så många lekparker vi har besökt och simtag somr ha tagits. Inte så konstigt att det har kommit lite tårar närmare middagstid, haha! Älska sommar!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0