Sydney!

 
Så där ja! Min första vecka av semestern spenderades i Sydney, Australien. De första 4 nätterna hyrde jag ett rum i en lägenhet i Bondi Junction som ligger nära och bra Bondi Beach. Hann med att åka in till stan och se mycket viktigheter som Operahuset, botaniska trädgården, the harbour bridge, the rocks (marknad osv med fina grejer), darling harbor och kustpromenaden vid Bondi Beach. Gick även in på ett litet zoo inne i centrum bara för att jag ville kika på de häftiga djur som finns där. 
 
Annars så spenderades den första halvan av veckan mest med Malu och hennes pojkvän som också var där, vi gick bland annat ut en kväll och testade på Sydneys uteliv - godkänt! Efter 4 nätter flyttade jag ut och flyttade i stället in i Ludvigs lägenhet. Började med att fira nyår hemma hos hans brorsa med massa människor från deras jobb och lite annat folk. Kollade fyrverkerier, grillade - mycket trevligt! Var även nere på stranden förstås, jag solade och Ludvig surfade;). Tog med Ludvig på bio som tack för att jag fick bo där en dag, träffade Jonte och hans kompisar på stranden också innan det var dags att ta flyget tillbaka. 

Kommentarer
Postat av: fråga!

Har du och jonte gjort slut eller varför umgicks du inte med honom när du var i sydney?

2013-01-24 @ 13:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0