Wanaka

 
Då var det dags för Wanaka! Vägen till Wanaka var nog det vackraste jag sett i hela mitt liv... Blå sjö efter blå sjö, berg efter berg osv... Vi började med en subwaymacka vid vattnet för att sedan helt plötsligt se Malu på en restaurang. Bestämdes att vi skulle ses senare på kvällen!
 
Därefter åkte vi till "Puzzle World" och blev lite som barn igen i alla konstiga rum och den helt omöjliga labyrinten!!! Till slut fick vi fuska oss ut hehe. På kvällen förfestade jag, Malu och Sofie på campingen och provade sedan på Wanakas uteliv. Hade väldigt kul i slutändan, träffade lite danskar och annat folk! Ovan ser ni mig med en kille som skulle gifta sig dagen efter - väldigt vacker med spetsklänning på och allt. Själv körde jag i stället på skjorta och basker, se där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0