fääst

 
Ja, då var det söndag ännu en gång! Igår hade vi SUPERKUL! Igen, haha. Vi började kvällen hemma hos Katis vän Caro med en liten förfest. Sedan bussen till stan och såklart till favvostället "1885". Sov inatt i en sovsäck på ett liggunderlag på golvet, haha! Sov inte jättebra så var ganska trött då vi vaknade imorse. Då åkte jag och Kati hem till mig och såg lite film och åt lunch med min hostfamily. Sedan åkte vi och hämtade lite grejer i Milford innan jag åkte hem till mig och sov en timme innan middagen. 
 
Ikväll har jag bara varit trött, laddat upp lite bilder och inte gjort så mycket egentligen.. Skypat med familjen förstås. Nu är jag så trött att jag faller ihop snart, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0