Problem med njurarna?

Gaaaaaaaaaah, vilken natt.
 
Igår (lördag) började jag och Linda dagen med shopping inne i stan och en lunch med Finja&Sofie - sushi för min del. Avslutades på ett café innan vi hoppade på bussen hem till Linda. Där låg vi och slöade ett tag innan vi återfick lite vett och tog på oss träningskläderna! Gick ner till Little shoal bay där Linda försökte lära mig tennis under någon timme, kul var det iaf! Efter tennisen körde vi ett träningspass som Linda hade skapat, var ganska död efteråt. 
 
Väl hemma igen åt vi middag med hennes hostmum, kollade Dirty Dancing med lite frukt och choklad från min Paradisask. Köpte den och lite knäckebröd från svenska affären igår då jag hade ett presentkort där:). Sedan gick vi och lade oss ganska tidigt då Linda jobbade idag. Men min natt var hemsk haha. Gick upp jag vet inte hur många gånger för att jag mådde så fruktansvärt illa, som att jag ville spy. Dessutom hade jag varje gång jag vaknade en metallsmak i munnen, ÅH. Fortsatte på morgonen också. Linda körde hem mig och nu ligger jag här i min kära säng och har inte planerat att röra mig ur den under resten av söndagen. Googlade "illamående, metallsmak i munnen" och fick fram att jag antingen är gravid eller ha njursvikt, problem med njurarna. Får väl se vad som händer, haha. Hoppas det blir bättre snart. Har inte känt av det sedan jag lade mig i sängen här hemma så. 
 
Ikväll blir det skype med både familjen och Lurk, myyys.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Jag har följt din blogg sen i höstas då jag sökte in som aupair i NZ, och nu är jag här och skriver en egen reseblogg precis som du. Jag undrar om du kan förklara hur man lägger upp en egen video i ett inlägg? Jag har videor både från firefox åkning och delfinskådning som jag vill lägga upp.
Vore superdnällt om du ville förklara (a)

Anna, Christchurch

2013-03-17 @ 01:48:07
URL: http://sixmonthsaway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0