Universitet

Hej på er!
 
Glömde bort att berätta igår att jag sökte in till lite olika universitet!:) Kommer nog inte komma in och har inga planer egentligen på att börja till hösten heller, men kändes roligt att prova ändå. Just nu har jag paus från barnen och sitter och läser, en svensk bok för en gångs skull;). Tidigare idag var vi hemma hos Sofie och lagade pannkakor - mums! Sedan ikväll blir det bio med Kati och Sofie, vi ska se Django unchanged eller vad den nu heter - hört bra om den! 
 
Anna frågade föressten hur jag lägger upp videos på bloggen!
 
Hej Anna! Roligt att du läst min blogg så långt tillbaka!:) Har du en blogg.se? I så fall måste du först skapa ett youtube-konto där du sedan går in och laddar upp din video. När du väl har den inne på din youtube trycker du på "dela" och sedan "bädda in". Kopiera texten som kommer upp. 
 
Gå sedan in på blogginlägget du skrivit och tryck på den lilla blå knappen som säger "HTML". Där klistrar du in det du kopierade från youtube. Spara och du borde kunna se din video! Fråga igen om du behöver mer hjälp:)
 
 
Ännu en bild från min och Katis BBQ för några veckor sedan:) Jag måste bli bättre på att ta bilder igen.. har totalt slutat med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0