BAG

Hej på er!:)
 
Har verkligen varit regnigt och stormigt idag här i Auckland, vintern närmar sig... Hann med att både se en busskrock mellan två bussar, ett försök till rån av bank, plus två brandbilar/ambuland på väg någonstans inne i stan idag, herregud. 
 
Imorse tänkte jag försöka ha en sovmorgon för en gångs skull - vaknade 9 och kunde inte somna om, haha. Så drog in till stan och mötte upp Felicia, Roila, Frida och Malin för en fika på Starbucks. Konstigt det kändes med bara svenskar!:) Vi satt där ett bra tag och pratade på då förmodligen ingen ville ge sig ut i ovädret igen. 
 
Jag köpte mig i alla fall en ny svart väska då jag ska lämna min nuvarande, söndriga här. Skitsnygg, 25 % rea dessutom;) Kommer använda den som handbaggage på hemvägen.. Har precis fått veta att man kan ha datorn utanför handbaggaget i en datorväska, då sparar jag ju lite kilon på det:) Fortfarande orolig hur jag ska få plats med allt.. Nästan så att jag borde skicka hem ett paket med kläder då det inte var så fasligt dyrt att skicka hem ett paket. Tror jag gör så att jag försöker packa några dagar innan jag åker hem och om det är alldeles för mycket som inte ryms skickar jag hem det. 
 
Köpte också en sak till Lindisen idag och sedan tog jag bussen hem för middag. Blir myskväll ikväll då jag inte vill sätta foten utanför dörren i detta väder. Skypade föressten med Sofie & Emy igår, tjohoo! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0