FIJI Del 3

Bild 1-6: Stranden på andra sidan ön
Bild 7: Jag och killen i "the fireshow" haha
Bild 8-14: Middagsdags och fick se en dans-/eldshow!
Bild 15-17: Provade på kava som är Fijis nationaldryck, som ni ser på sista bilden kanske inte så gott haha. Smakade typ som lervatten! Och munnen domnade av. 
 
Den här dagen började med att jag och Linda bytte till det mindre rummet, men det var okej ändå. Vi hyrde sedan snorkelgrejer och promenerade över till andra sidan ön till den stranden som sades vara finare! Vilket den också var:). Här befann vi oss hela förmiddagen och letade fiiisk. Såg en hel del, Doris bland annat! Thailand slår dock fortfarande allt hittills då det gäller snorkling måste jag säga! 
 
På kvällen kom det några som hade dans och även senare eldshow, mycket bra faktiskt! Sista kvällen umgicks vi med några från England/ Skottland och spelade drickspel hela kvällen med kort,;)! Provade också på kava som inte var en höjdare men roligt att prova på såklart!
 
Eftersom jag drack vattnet första dagen typ i Fiji hade jag problem med magen sista två dagarna tyvärr så det var ganska drygt då Linda dagen efter gick in till sitt flyg vid 1tiden och jag behövde sitta 8 timmar på flygplatsen och ha ont haha. Planet var dessutom försenat:/. Men aja! Jag tog mig hem och var hemma 2 på natten tisdag/onsdag. Jobbade igår fast jag började sent såklart och jobbar hela dagen idag. Är såå trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0