Rust & Bones

Hellu!
 
Så där ja, då är det meningen att mitt svenska bankkort ska vara på väg! Är dock meningen att jag ska kunna hitta
mitt paket på internet med hjälp av min kod, men det verkar inte fungera.. Så har ingen aning för tillfället hur jag ska kunna veta när paketet har anlänt:/. Mina värdföräldrar har sagt att de lånar ut bilen till mig iaf så jag kan hämta det, är ganska långt bort! 
 
Gårdagen började med en playdate tillsammans med Sofie och hennes barn i Little Shoal Bay. Little shoal bay.. Parken vi förmodligen har tillbringat mest tid i sedan jag började ta hand om barnen. Haha, det här sådana här tankar jag börjar få nu när jag ska åka hem. Försöker njuta av omgivningen omkring mig, tänka hur tur jag har som får se så vackra vyer överallt hela tiden och så vidare. 
 
På eftermiddagen lagade jag min specialité korv- och böngryta & bulgursallad, mums! Vi åkte också iväg en sväng till Nya Zeelands motsvarighet för Elgiganten och framkallade alla mina 114 kort, blev väldigt bra kvalitet och satt och sorterade dem igårkväll efter upplägget jag har tänkt ut i fotoboken. Får se om allt ryms osv, ska börja med boken ikväll hade jag tänkt. 
 
Dagen avslutades med att vi gjorde ett andra försök med den lilla, mysiga bion här i Birkenhead som vi har hört så mycket bra om. (Sist var det kö ut ur bion, biljettmaskinen var sönder och "the heater" (vad är namnet för detta på svenska??) gick inte att få av så det var stekhett i salongerna. 
 
Vi såg en film som heter "Rust & Bones", en fransk film. Den var helt okej, ganska hemsk men lite för mycket olika händelser i filmen så det blev rörigt. (En kvinna blev av med hennes ben och om hennes fight tillbaka till vardagen, om en man och kvinnas förhållande, om en son som blev slagen, om att mannen blev boxare) 
 
Hoppas ni i Sverige hade en trevlig valborg föressten! Hade i princip glömt bort att det ens var dags för det nu..
Jag själv har varit på gymmet nu på morgonen och börjar jobba nu efter lunch. Ciao!
 
 
Playdate hos Fanny för några veckor sedan:)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0