Spa pedicure & Quiz

Går inte att lägga upp bilder för tillfället på bloggen och blir lite omotiverad då. Men ni kan se bilder på facebook annars!
 
Det mest intressanta som har hänt då sedan sist. Igår åkte jag och tjejerna (Finja, Sofie) till quiznight igen och det var lika roligt den här gången! Vi kom på en mycket bättre placering dessutom (med lite fuskhjälp såklart). Vi käkade även middag där denna gång, chicken wraps!
 
Idag på min lediga förmiddag åkte jag till Takapuna för att använda presentkortet jag fått tidigare av mina värdföräldrar, "spa pedicure". Vilket bestod av lite fotmassage och en massagestol, plus målning och sådant såklart. Förlängde även fingernaglarna, så nu ser de alldeles fina och fräscha ut! Har börjat förlora min brunfärg från Fiji dock.. :( Förhoppningsvis är det sol då jag kommer hem för här är det iskallt! 3 plusgrader igår, vintern är verkligen här... Nu börjar jag jobba, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0