STRES

Var och hämtade svenska bankkortet idag... Efter mycket OM och MEN fick jag det äntligen..
Ringde dem två gånger på morgonen för att försäkra mig om att kortet verkligen gick att hämta upp nu
eftersom det är 3,5 mil att köra dit enkelväg för att hämta det från där jag bor.
När jag kommer dit säger dem förstås att det inte är där än, att dem inte hittar det osv.
Så måste sitta med barnen där i receptionen i just under en timme och vänta haha. Till slut hittar dem det
och ger mig ngn slags reklampåse med vattenflaskor, mjukisdjur och en handduk för besväret, haha! 
Sedan skulle vi köra hem, vilket tog en timme med all eftermiddagstrafik. Var hemma 25 minuter innan middagen skulle vara färdig haha. Stressdag!
 
Nu ska jag över till Finja för lite avkoppling dock.. En film och choklad! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0